Kundeservice
Har du brug for hjælp til at finde det rigtige bådudstyr til din båd? Så er du kommet til det rette sted! Vores kundeservice er her til at guide bådejere i Norden til at vælge det optimale udstyr, der passer til din båd og dine behov. Vi står klar til at besvare dine spørgsmål og give dig eksperttips, så du kan få mest muligt ud af din bådoplevelse.
Åbningstider:
Mandag–søndag 08:00 - 20:00
Tlf:+45 32 67 39 99
Hvis du står i kø på telefonlinjen, kan det være nemmere at kontakte os via e-mail. Telefonsupport er tilgængelig på svensk eller engelsk.Du kan maile os direkte på kundeservice@watski.dk eller udfylde formularen nederst på siden.
Klik her for at registrere din returnering.
Tag kontakt til Klarnas kundeservice her eller løs dine problemer direkte i Klarna-appen.
Er det muligt at ændre eller tilføje noget til min bestilling?
Desværre er dette ikke muligt. Vi plukker, pakker og sender bestillingen så snart den er kommet ind i vores system.
Kan jeg afbestille min ordre?
Bemærk venligst, at selvom du har sendt en e-mail til kundeservice om at afbestille din ordre, betyder det ikke automatisk, at ordren er blevet afbestilt.
Vent venligst på svar fra kundeservice, hvor de bekræfter, om ordren er blevet annulleret i vores system.
Jeg har ikke fået nogen ordrebekræftelse på e-mail. Hvad gør jeg?
Send os gerne en e-mail eller kontakt os via kontaktformularen, og så undersøger vi, hvad der er sket. Alle skal modtage en ordrebekræftelse.
Hvad gør jeg, hvis jeg har skrevet en forkert adresse?
Har du skrevet en forkert modtageradresse, skal du tage kontakt til kundeservice så hurtigt som muligt, så vi kan hjælpe dig. Vi kan desværre ikke garantere, at vi kan nå at stoppe din ordre i tide, da vi pakker alle indkommende ordre løbende, men vi vil altid gøre et forsøg.
Jeg fortryder mit køb. Hvordan returnerer jeg produktet?
Registrer din retur her: https://www.watski.se/return-consumer med dit ordrenummer og hvilke produkter der skal returneres.
Kan i sende min pakke således, at jeg allerede modtager den i morgen?
Vi har desværre ingen ekspreslevering. Hvis du lægger din ordre inden kl. 13.00, vil din pakke, under normale omstændigheder, være fremme på 1-3 hverdage afhængigt af, hvor du bor i Danmark.
Hvad gør jeg, hvis jeg har en reklamation på en vare, som er gået i stykker inden for garantiperioden?
Dit køb er omfattet af forbrugerkøbeloven. Som forbruger har du 2 års reklamationsret, og i nogle tilfælde 5 år. Det betyder, at du som kunde kan få en mangelfuld vare repareret, byttet til en ny, få pengene retur eller et afslag i prisen, afhængigt af den specifikke situation.
Jeg ønsker at få rabat på mit køb?
Vi tilbyder vores kunder muligheden for at anmode om en tilbudspris for køb over 20.000 kr. At anmode om en tilbudspris fra os er meget enkelt, læs mere: https://www.watski.dk/om-os/storkobstilbud